2019 ocak ayı yeni çıkan ve en çok dinlenen pop şarkılar listesi:
Ocak ayı boyunca Türkiye'de en çok dinlenen pop şarkılardan oluşan müzik listesi. İşte bu ayın en çok dinlenen pop şarkıları şu şekilde. Türkiye'de bugün en çok dinlenen şarkılar. 1. Emrah Karaduman ft. Derya Uluğ - sürgün aşkımız (albüm adı bombarduman) 2. Hande Yener - beni sev (albüm adı beni sev) 3. Merve Özbey - vuracak (yıldızlı şarkılar) 4. Emrah Karaduman ft. Aleyna Tilki - dipsiz kuyum (bombarduman) 5. Ece Seçkin - dibine dibine 6. Simge - Öpücem (ben bazen) 7. Fettah Can - aradığım aşk (aradığım aşk) 8. Emre Kaya - seni seve seve (yıldızlı şarkılar) 9. Tarkan - kedi gibi (10) 10. Tuğba Yurt - yine yine sev 11. Buray - aşk bitsin (kehanet) 12. Edis - an (an) 13. Mabel Matiz - sarmaşık (maya) 14. İrem Derici - yanlış alarm (sabıka kaydı) 15. Aylin Coşkun - anladın sen onu (sinsirella) 16. Mustafa Ceceli - anlarsın (anlarsın) 17. Ferhat Göçer - reva (reva) 18. Gülben Ergen - infilak (infilak) 19. Mabel Matiz - a canım (maya) 20. Aynur Aydın - salla (salla) 21. Rafet El Roman - unuturum elbet 22. Hande Ünsal - seni sever miydim? 23. Fikri Karayel - yorgunum çok 24. Zara - ağla halime 25. Eli Türkoğlu - yokluğunun ertesi 26. Hande Ünsal - seni sever miydim? 27. Rober Hatemo - canına okuyacağım 28. Ömür Gedik ft. Serdar Ortaç - aşka bağlan 29. Bora Duran - sana doğru 30. Oğuzhan Koç - takdir-i ilahi 31. Soner Sarıkabadayı - boza boza 32. Soner Arıca - ben yoldan gönüllü çıktım 33. Edis - yalan 34. Manuş Baba - bu havada gidilmez 35. Ziynet Sali - deli divanenim 36. Demet Akalın - ses kes Listenin devamı ve ocak ayı listesini dinlemek için hemen yanda bulunan playerı kullanabilirsiniz. ocak ayında dinlenenler, ocak ayı en çok dinlenen şarkılar, ocak ayı en çok dinlenen şarkılar neler, 2019 ocak ayı dinlenen şarkılar, 2019 ayında dinlediğimiz şarkılar , 2019 ocak ayı boyunca en çok hangi şarkılar dinlendi, ocak ayının en sevilen pop şarkıları, ocak ayı Türkçe şarkılar


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oobleck: Sıvı mı Yoksa Katı mı?